Obiektywy do lustrzanek (Lensbaby, Carl Zeiss, Pentax)
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Pentax 35 mm f/2.4 DA SMC AL
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Obiektyw z mocowaniem Pentax KAF. Przeznaczony jest tylko do lustrzanek cyfrowych z matrycą APS-C. Nominalna ogniskowa wynosi 35 mm, po założeniu do lustrzanki z matrycą APS-C, kąt widzenia obiektywu będzie odpowiadał ogniskowej 52.5 mm.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 43
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Biogon 35mm f/2.8 ZM będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i jednocześnie redukuje rozmiary i wagę w stosunku do jaśniejszych obiektywów 35 mm.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/1,4 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Distagon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/1,4 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Distagon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 100 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 135 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Obiektyw w aparacie pełnoklatkowym będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 35 mm f/2 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Standardowa ogniskowa 50 mm i światło f/1,4 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 50 mm f/1.4 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Standardowa ogniskowa 50 mm i światło f/1,4 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 50 mm f/1.4 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Wysokiej klasy obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm. Charakteryzuje się wysoką jasnością f2, doskonałymi parametrami optycznymi i solidną budową. Konstrukcję optyczną obiektywu stanowi 6 elementów w 4 grupach.
Solidny obiektyw z dużym zoomem, odporny na różne warunki pogodowe. Wysoka jakość szkieł i dbałość przy produkcji znacząco wpływają na ostateczny efekt pracy fotografa. Dodatkowo na dobrą jakość zdjęć wpływają zastosowane powłoki HD oraz niskodyspersyjne soczewki ED.
Obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do cyfrowych lustrzanek Pentax z mocowaniem K. Został wyposażony w zaawansowaną powłokę HD, która poprawia jakość obrazu, zapewniając wysoki kontrast i redukując refleksy. Jest to model, którego konstrukcja została oparta na obiektywie HD PENTAX-DA FISH-EYE 10-17mm F/3.5-4.5 ED. Budowa następcy została dostosowana przede wszystkim do aparatów Pentax K-1 i Pentax K-1 Mark II.
Obiektyw makro z mocowaniem Pentax KAF. Solidna obudowa odporna na warunki atmosferyczne doskonale chroni wysokiej jakości optykę. Ogniskowa 100 mm oraz maksymalna skala odwzorowania 1:1 spełnią oczekiwania wymagających miłośników makrofotografii.
Najszerszy z obiektywów stałoogniskowych firmy Pentax. Wyprodukowany jako wersja limitowana. Doskonale sprawdzi się w ciasnych pomieszczeniach, fotografii architektury miasta czy ciekawych ujęć reporterskich. Ogniskowa 15mm po włożeniu do aparatu z matrycą APS-C odpowiada kątowi widzenia ogniskowej 22.5 dla aparatów małoobrazkowych.
Ultra szerokokątny obiektyw typu zoom przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Pentax. Wyróżnia się doskonała jasnością 2.8 w całym zakresie ogniskowych. Uszczelniana obudowa pozwoli na użytkowanie w trudnych warunkach atmosferycznych. Szybki silnik ultradźwiękowy zapewnia cichą i szybką pracę autofocusa.
Obiektyw z mocowaniem Pentax KAF. Przeznaczony jest tylko do lustrzanek cyfrowych z matrycą APS-C. Nominalna ogniskowa wynosi 21 mm, po założeniu do lustrzanki z matrycą APS-C kąt widzenia obiektywu odpowiada ogniskowej 32 mm.
Profesjonalny szerokokątny jasny obiektyw. Wielolistkowa konstrukcja przysłony.
Szerokokątny obiektyw z korekcją bliskiego zasięgu. Wysokiej klasy asferyczna optyka oraz pływający system nastawiania ostrości.
Kompaktowy obiektyw ważący zaledwie 193 g o długości 45 mm. Ogniskowa - 35 mm sprawdzi się w wielu dziedzinach fotografii, zarówno z aparatami wyposażonymi w sensor pełnoklatkowy jak i APS-C. Zastosowanie nowoczesnych powłok HD pozwala uzyskać zdjęcia o wysokim kontraście oraz minimalizuje ryzyko powstawania flar, natomiast powłoka SP skutecznie chroni przednią soczewkę przed zabrudzeniem.
Obiektyw z mocowaniem Pentax KAF. Przeznaczony jest do lustrzanek cyfrowych z matrycą APS-C i małoobrazkową. Nominalna ogniskowa wynosi 35 mm, po założeniu do lustrzanki z matrycą APS-C kąt widzenia obiektywu będzie odpowiadał ogniskowej 50 mm.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.